Aplikacje internetowe to programy, które pracują na serwerze i komunikują się z użytkownikiem komputera za pomocą przeglądarki internetowej. Aplikacja internetowa może dotyczyć każdego zagadnienia. Nasi pracownicy mogą stworzyć specjalną aplikację internetową, która ułatwi codzienną pracę i będzie spełniać Twoje potrzeby.
CRM
- Kontrola kontaktów z klientami
- Kontrola zadań wykonywanych w ramach obsługi klientów przez pracowników firmy
- Kontrola projektów obsługiwanych przez pracowników firmy
- Możliwość udostępniania wszelkiego rodzaju dokumentów we wdrożonym juz systemie informatycznym
Wdrożenie Systemu CRM to przeniesienie wszystkich danych o klientach oraz informacji o procesach związanych z obsługą klienta do aplikacji informatycznej. Dostęp do informacji o klientach oraz prowadzonych projektach może mieć każdy z pracowników firmy. Jednocześnie w systemie użyte są zaawansowane mechanizmy autoryzacji użytkowników, dzięki czemu informacje nie dostaną się w nie powołane ręce.
Nasze aplikacje internetowe
i-Ewidencja
Aplikacja i-Ewidencja została przygotowana do pracy w przeglądarce Mozilla Firefox. Jej głównym zadaniem jest przechowywanie informacji o sprzęcie elektronicznym i licencjach oprogramowania. Każdą rzecz możemy przypisać do pomieszczenia i osoby odpowiedzialnej. Aplikacja i-Ewidencja ma zastąpić tradycyjną wersję papierową dokumentacji. Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy dostęp do danych sprzętu, licencji i wielu statystyk z każdego komputera który posiada internet. Sprawdź wersję demonstracyjną aplikacji i-Ewidencja.
i-Poradnia
Aplikacja i-Poradnia służy do ewidencji czasu pracy pracowników. Opiera się ona na kalendarzu, w którym pracownik zapisuje sobie wizyty swoich klientów. Głównym zadaniem aplikacji i-Poradnia to zastąpienie tradycyjnego kalendarza papierowego oraz zbieranie wszelkich statystyk odnośnie wizyt klientów.
Panel klienta TMP
Panel klienta TMP to aplikacja, która służy do zbierania i przechowywania informacji dotyczących usług, napraw i wizyt serwisowych u naszych klientów. Główną rolę odgrywa tutaj kalendarz serwisantów, gdzie są zapisane wszystkie wizyty w jednostkach i firmach wraz z informacjami co, gdzie i kiedy zostało zrobione. System generuje statystyki oraz faktury. Klienci również posiadają dostęp do systemu z niższymi uprawnieniami, dzięki czemu mają dostęp do wygenerowanych już faktur i widzą historię wykonanych przez nas usług.